Det är först i det ögonblick du stannar upp du inser vad som är värdefullt!

Helgen...

fredags var jag o assem på nya mobilia med massa rabater=)=)
vi handlade vars ett par jeans och assem fick en pilbåge som han blev jättenöjd med,och jag en halsduk!
sen handlade vi såklart godiset vi pratat om:D
kul att gå i affärer när man har pengar tihi.
(just de jessie hälsade på på jobbet också och tog lite bilder)
 
mot kvällen kom paul hem och åt godis med oss och mös i soffan.

lördagen åkte jag o assem upp för att byta pilbågen som gått sönder och köpa present till rasmus.
de med lera och en pistol.=)
sen bar de av mot kalaset i vellinge,tårta och kakor och träffa vännerna och assem lekte emd rasmus,
de va trevligt men dock inte så lång stund för bussarna där går så sällan:/
men iväg mot paul efter de där vi skulle sova=)
mys lek o bus blev de en massa under kvällen och godis;)
 

På söndagen åkte jag paul o assem upp i stan och tog en fika.Jätte mysigt var det och vädret va kanon!!
vi åt fett goda bakelser och drack läsk och smothii=)
vi va i stan 6 timmar haha kollade i affärer och sen åt vi mat de blev kyckling och pommes och paul åt kebab tallrik.
sen åkte vi äntligen hem efter en lång dag.
alla 3 bäddade ner sig i soffan och när assem lagt sig fick jag o paul lite ensam tid,
en fantastisk dag.tack mina älsklingar<3

Nu ska jag till paul alldeles strax ha en fin kväll godnatt!

Pernilla.




Kommentarer
Annika Persson

Alltså Pernilla!! Vilka härligt goda bilder på alla bakelser och kakor. Fusk jag blir ju jätte sugen :O
Kram

Svar: haha!ja de e gott;)kram
Pernilla

2013-10-01 @ 07:25:30
Fanny Sahlin

Var jobbar du? Och fin ärrruuu!!

Svar: Tack sötnosssss! jag jobbar på ett bageri=):D
Pernilla

2013-10-03 @ 19:59:44
URL: http://fannysahlin.blogg.se
Fanny Sahlin

På ett bageri? MUUUMMMSSS :D

Svar: ja haha de e gott men man tröttnar snabbt:P
Pernilla

2013-10-06 @ 22:54:24
URL: http://fannysahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0