En kille gör sin tjej avundsjuk med andra tjejer, en MAN gör andra tjejer avundsjuk med sin tjej!

Tja!
Dagen har vatt lång,segt på jobb inte så mycket att göra.
efter jobb ahndla jag cigg,satt o tog en cigg med nettan en stund sen cyklade jag iväg till maxi
för att ahndla snus till paul.smög in på hemmet o snackade lite o lämnade de.
sen hem åt lite godis o glass o skrivit blogg
sen har jag faktiskt inte gjort mer.


igår va jag spion,de tycker jag om,kunde jobbat som de.
jag e smart och memorerar vägar o smyger så ingen hör mig.
jag e kanon och riktigt bra!!!

imorgon e d jobb sen kommer paul hem.
en vecka kvar sen får han börja sova hemma.ÄNTLIGEN!!!!
så tråkig att vara här hemma sj,kan inte fatta att de gått 4 månader nu.
o snart e d jul med.
perfekt timing att få jobb o cash!!


ska börja spara till en resa,hoppas på lägenhet så vi kan köpa nya möbler o måla fint hemma.

de va allt för idag nu e mitt huve helt slut.

ajöken fröken.

 


Pernilla.



Kommentarer
Josefine Anerland

Rubriken är så sann!

Svar: Visst!
Pernilla

2013-10-16 @ 08:58:37
URL: http://josefineanerland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0