GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ASSEM MITT ÄLSKADE LILLA BARN PÅ 5ÅRS DAGGEN!!!!!<3

Grattis på födelsedagen Assem:D:D:D:D

 




Min lilla älskling börjar bli stor nu ju,hela 5 år blev han idag hihi.
Paul sov här för första gången på 4 månader igår,jättemysigt!!
Så jag och Paul va uppe tidigt imorse och gjorde frukost och tände ljus till assem
och massa presenter:D
sen gick vi in och sjöng för han så han vaknade och va jätteglad!:D
Här kommer lite bilder!



sen gick Paul tbx och jag o assem gick ner på dagis sen va de tyvärr jobb för mig:/
men men assems pappa hämtade honom tidigare på dagis så han  inte behövde va där så länge.
när jag kom hem så lämna han assem igen:D
så jag o assem gick hem och assem badade och lekte med sina nya saker i badet (snorkelen och simfötterna).

just de han fick en batman mask,bamse yatzy,simfötter,snorkel,rasmus på luffen filmen,en drake,ansiktsfärg och lite smått o gott.han blev jätteglad!:D
 
efter badet så spelade jag o assem yatzy=),sen gjorde vi vars en glass i glassstrut och satte oss under täcket och kollade på filmen som han fick!jättemysigt!
assem ligger fortfarande i soffan o myser nu framför filmen för
de e ju hans dag så han fick va vaken lite längre=).
snart ska han in o sova o jag med,ska bara ligga o kramas o sova tsm o jag ska snusa han i nacken hela natten tihi.



På lördag blir de kalas med familj och vänner.ska bli jätte kul tycker vi!
o jag ska ju göra batman tårtan haha får vi se hur de ser ut:D de blir nog jättebra!
Linda och julia ringde o sjöng för assem idag hihi jätte sött!o han skrattade och blev glad.
moster caroline och mormor ringde och sa grattis och pratade lite också,tack älskar er<3


Kan inte fatta att det verkligen va 5 år sedan jag födde denna lilla prins!!!helt sjukt vad tiden går!!
Här va assem 3 dagar gammal!
 
så himmla vacker,mitt älskade barn!jag älskar dig mer än något annat på denna jord!kommer alltid att stå vid din sida och älska dig för den du är!!
du e mitt solsken och gör min dag,när du ler så ler jag.de finaste i hela världen e du!!!
love love love!!!!

Godnatt sovgott.
Älskar dig Assem Zackaria El-zaim<3/Mamma<3


Kommentarer
Annika Persson

Åhh, så mycket fint han fick och vilka härliga bilder du tagit :) Han är jätte lik dig Pernilla, väldigt söt :) Hoppas ni får det trevligt på lördag och tårtan blir säkert jätte bra! Kram till er :)

Svar: tack så mycket!!!=) nja lite lik mig e han väll haha.men jättesöt e han!tack så mycket de ska vi nog ha;) kram tillbaka
Pernilla

2013-10-10 @ 07:21:22
Clara

Så många fina bilder!

Svar: tack!=)
Pernilla

2013-10-10 @ 21:44:00
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Fanny Sahlin

Aw grattia i efterakott fina Assem :)

Ps. Nu råkade jag svara under igen så att du vet :/ haha oopsi.

Svar: tack::D:D lungt jag brukar gå in o kolla om du svarat haha
Pernilla

2013-10-14 @ 08:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0