WHATS PRACTICAL IS LOGICAL,WHAT THE HELL,WHO CARES...

Tja.idag har jag lämnat mopen så den ska lagas.
sedan varit på kalas.
sen åt vi hamburgare o pommes.
paul kom hem en stund men stack en sax i handen 
så han åkte till sjukhuset efter 5 min typ.
nu skrier jag blogg o assem leker med sina vampyr tänder.
han ska snart sova.
imorgon e d dagis o jobb igen och assem ska till sin pappa.
jag e barnledig o hoppas paul slipper jouren.

jag va ledig i fredags så jag tog assem ledigt från dagis 
och lekte med han,städade och tvättade o så.
sen jobbade jag i lördags och va ledig idag.
sen jobbar jag imorgon fram till fredag så jag hoppas denna veckan går fort för de känns som jag inte haft helg.
skulle bara vilja sova hela dagen imorgon:/ sten trött i jag!
men men vad ska man göra.
ska lägga mig tidigt idag tänkte jag.
hoppas ni haft en kanon helg gott folk.

Har faktiskt gjort fint i min hall och satt upp ramar med foton och ljus.
så här blev de.

Godnatt 

Pernilla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0