Stress Stress Stress

förra inlägget där de bara e bilder... fyfan helt lack blev jag,hade skrivit skitlångt men allt har tydligen gått bort!!:@ blev helt sne!!
får se om jag pallar skriva de igen.


idag har de vatt kuas stressigt,jobbat först sen hem hämtade assem,sen direkt iväg o storhandla mat på
egen hand utan bil och med ett barn i handen,de e tungt!
när vi kom hem skulle vi äta,sen skulle assem duscha,fram emd kläder till imorgon 
osv.nu sover han.

känns bull som fan ,känns som jag knappt får tid med honom,den tiden jag vill ha.
imorgon måste jag tvätta.men måste ta en time out en stund imorgon och leka med han
och göra något kul.
kan de inte bara bli helg för fan!

några ord till linn med stackaren som nästan fick hjärnskakning
och en stukad hand :( massa kramar till dig sötis!

saknar min pappa också.snart farsdag.


ska någon gå bus eller godis??
vet inte om jag ska gå med assem hha de hade vatt kul.

sovgott på er.


Pernilla


Kommentarer
Fanny Sahlin

Sv: Tack så mycket :) Var vill du flytta då? Ja det är så fint :)

Svar: Till vellinge eller bunkeflo;)
Pernilla

2013-10-26 @ 12:24:00
URL: http://fannysahlin.blogg.se
Fanny Sahlin

Sv: Aha, så du vill ut till det lugna istället? :) Planerar du fler barn också?

Svar: ja de vill jag=) ja absolut men de går inte som jag vill:/
Pernilla

2013-10-27 @ 21:05:57
URL: http://fannysahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0