När vi 2 blev 1<3

* Du är tillsammans med? - Paul.
* Och varför det? - För jag ser lyckan i han.
* Har han fått något smeknamn av dig? - Babe.
* När blev ni tillsammans? - för 3 år sedan,lite mer.
* Hur täffades ni? - i en trappa.
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - vi visste vem varandra va.
* Hur gammal är han? - 30 i november.
* Älskar du honom? - Så mycket de går.
* Har du slagit honom? - ja.
* Har du roligt med honom? - ja.
* Skulle du kunna bo med honom? - ja absolut,vi bor ju tillsammans i stor sätt redan.
* Beskriv honom med tre ord? - envis,vacker,speciell.
* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - hela livet.
* Får han dig att skratta? - hmm ja ibland men vi har inte ritkigt samma humor men de får han.
* Säg ETT ord hur du känner med honom? - trygghet.
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - helt olika,komedi ser vi bäst ihop.
* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - i vissa tillfällen.
* Vad har han för ögonfärg? - blå.
* Vad är det finaste du fått av honom? - en solros.oavsätt vad jag kommer få av han så kommer den betyda mest för mig förutom om han friar.(blomman var de första han gav mig).
* Har ni samma humor? - nej inte alltid.
* Planerar ni framtiden ihop? - ja absolut,älskar de.
* Skulle han bli en bra pappa? - ja pårikitigt.han e helt fantastisk med Assem och han skulle blivit en bra pappa de e jag säker på i dagens läge.
* Vad gjorde ni senast ni träffades? - åt frukost.
* Vad gör han när han inte är med dig? - forskar sin framtid.
* Är du svartsjuk ? - något enormt.
* Har ni bråkat nångång? - såklart,de gör alla.
* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst när ni vatt tillsammmans? - en månad tror jag,de va hårt för oss båda,men vi va tvungna.
* Vem håller i fjärrkontrollen? - Paul.
* Går ni ut ofta och festar? - innan var de jätte ofta faktiskt,sen valde vi familjelivet förre,nu e d mer födelsedagar och så,men vi har alltid jättekul när vi går ut.
* Har ni samma musiksmak? - exakt samma faktiskt.
* Är han romantisk? - han kan om han vill men inte allt för ofta.
* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - han e inte alltid så possetiv me de,alla har sina brister.jag tror han försöker.om vår framtid tillsammans e han ofta possetiv.
* Har han någon fobi? - ja när man kliar sig hårt eller rispar i tallrikar.
* Gillar han sport? - han e ingen sportfåne skönt e väll de.men han ser gärna VM o sånt.
* Är han en djurvän? - ja absolut,han gillar djur,mycket katter.
* Kan han sjunga? - ja de kan han men han fattar inte sj och han sjunger bara för mig eller när han e full.
* Spelar han nått instrument? - han kan spela lite gitarr<3
* Kan han laga mat? - han e vår kock!love it
* Är han envis? - ja ibland så mycket att de blir jobbigt
* Tycker han om att resa? - han har aldrig varit utomlands men ser fram imot att göra de.
* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - de va när vi va i stan men minns inte vf haha
*Tränar han? - ja
*Var e d konstigaste stället ni haft sex på? - i toppen av ett träd
* Vad är det finaste han sagt till dig? - Bäst att du har karta o kompass för jag har gått vilse i dina ögon,eller jag älskar dig,eller jag kommer aldrig att lämna dig.

 
 

Pernilla.




Kommentarer
maja

mysigt!

Svar: ja=)!
Pernilla

2013-10-27 @ 17:49:45
URL: http://bjorsne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0