10 saker

1: Tio saker du vill göra innan du dör
Svar:
1.Ha sex i en lada
2.klättra i berg
3.en lång lång cykeltur med paul o tälta
4.resa till dominanska republiken
5.gifta mig
6.ha 2 barn till
7.skaffa trägård(i radhus)
8.sjunga på en scen
9.åka till farmor o farfars gammla hus
10.skriva en bok om mitt liv.


2: Nio saker om dig själv
Svar:
1.Jag älskar att busa!
2.jag hatar ormar
3.jag är rak på sak
4.jag älskar att ge bort saker o känslan av att folk blir glada
5.jag har alltid något att säga
6.jag är ärlig
7.jag går den väg JAG tycker känns rätt
8.jag är en stressig männsika
9.jag tänker mycket


3: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Svar:
1.ärlighet
2.lyssna när jag pratar
3.överaska mig
4.visa kärlek o respekt
5.skratta med mig
6.hanskas med mig på rätt sätt när jag e ledsen
7.ljug ALDRIG
8.tyck om min son lika mycket som du tycker om mig


4: Sju saker du ofta tänker på
Svar:
1.Paul
2.Assem
3.framtiden
4.flytta
5.Nanock
6.mitt utseende
7.Min mamma



5 : Sex män du tycker är ursnygga
Svar:
1.Paul 
2.Wentworth miller
3.Channing tatum
4.James franco
5.Brad renfro
6.finns inte fler.


6: Fem saker du skulle vilja göra
Svar:
1.gifta mig
2.resa
3.ha barn
4.flytta
5.skriva en bok



7 : Fyra avtändande saker
Svar:
1.skryt
2.fula fötter
3.att vara FÖR framåt
4.prata om sina ex


8: Tre tändande saker
Svar:
1.blicken
2.tysthet
3.artighet


9 : Två favoritlåtar just nu
Svar:
Justin bieber-as long as you love me aucoustic
en låt från radio vet inte vad den heter (techni typ)


10: En bekännelse
Svar:
1.Jag trodde aldrig att jag skulle älska någon så mycket som jag älskar Paul,eller att han skulle fånga mitt hjärta på detta sätt som ingen annan gjort<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0