YOU ARE LIKE A GUN TO MY HOLSTER!

Onsdags sov min Paul här hos mig=)
torsdags fick jag lite pengar men gjorde absolut ingenting haha

Fredags va en bra dag.
efter jobbet åkte jag hem och då va Paul redan här.

jag gjorde mig klar för vi skulle åka iväg och se kal p dal!
för jävla bra va den rock musikalen.sjukt trevligt hade vi,sjöng och klappade 
massor!
sen tog vi taxi hem och snackade en stund,
sen va paul tvungen att gå så jag gick o sov o längtade till lördag istället;).


Lördags.gjorde jag mig klar,sen kom Paul och vi hade bestämmt att ha en HEL dag i stan ;)haha
jo de blev bra som fan.slösa kanske lite mycket pengarf mend e måste man göra ibland:D
blev rosengård först och handlade lite mattor till toaletten som va lila:D skit snyggt!
och sen åkte vi till möllan och åt på intergrill(kebab) gött!
vidare mot taboo.jodär va mycket intressanta saker haha
vi hade jättekul och handlade med oss lite roliga saker hem!här e EN av sakerna vi köpte,sånt laklakan 
(men de va tråkigare än jag trodde:/)
sen gick vi till triangeln!
här kommer bilder på de andra vi köpte igår=).
har dock inte foto på pauls saker men de va bara parfym och deo o sånt.

sen blev de en sista runda på jägersro.
sen va vi helt slut.
så vi gick upp till Siv en stund och visade vad vi köpt:D
(pauls mamma).
sen stack Paul till sin bror en stund och jag stannade hos Siv och snackade länge.
sen kom Paul och vi gick hem o gjorde mat.riktigt bra satt de för jag va duktigt hungrig!!
sen provade vi saker och mös kvällen ut,sen plötsligt så fick jag stenig huvodvärk så vi
va tvungna att gå till statoil och köpa alvedon:/
sen somnade jag på Pauls bröst nästan direkt och blev sedan inburen i sängen 
förmodligen som vanligt haha för jag vaknade i sängen 
på morgonen av att älskling pussa mig.
sen gick han,jag sov vidare och hämtade sen assem som jag har nu några timmar.
vi har lekt ninja och ätit pizza och godis.nu e d musik här och vi ska strax ut o cykla lite.:D
mysigt med min prins hemma en stund även om de e min vecka redan imorgon haha.:D

 


Nu ska vi ut o cykla sen kommer Min Paul hem<3

Kärlek o respekt.

Pernilla.
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0