There is allways that one person that will allways have your heart...

Halloj igen.
presis snackat klart mitt godnatt samtal med paul.
tänkte göra ett snabbt inlägg,har nästan precis kommit hem därifrån också.körde faktiskt och handlade glass 
på macken med=).
jobb imorgon ush!upp tidigt igen.en ny veckan,men possetivt för assem mitt lilla 
hjärta kommer hem imorgon:D
lite negativt att jag måste damsuga bara:/
på lördag ska vi kalasa för assem här hemma.
då ska jag göra batman tårtan ju:D wish me good luck:O!
på onsdag fyller han ju faktiskt 5 år och då får han presenterna av mig.
på tisdag firas han hos pappa.
min lilla pojke bara växer och växer.

har haft en mysig kväll hos paul,vi åt god mat och glass och pratade och spelade mulle.
jag ser så mycket fram imot framtiden liksom,när paul bor hemma på heltid,när vi får ny lägenhet,min anställning,bli gravid osv...
ohhh jag vill ha allt de nu medesamma:D
men så går de ju inte till hehe tyvärr.
Imorgon kommer iaf paul hem här ist o myser hemma.

nu måste jag sova gott folk.
hajhaj.



Pernilla.


Kommentarer
Annika Persson

Stora fina killen :) Ja tiden går verkligen fort :)

Svar: ja de gör den verkligen!! tack fina moster!<3
Pernilla

2013-10-07 @ 07:23:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0