Killar e som tjejer fast man inte anar de haha

På jobbet hör man o ser så mycket runt om,men kunderna där tänker liksom inte på att man kanske hör eller ser.
Det kommer in mycket killar som sitter 2 och 2 eller 3 och 3 eller flera stycken ...och dem snackar en så jävla massa papergoja snack på riktigt!!

dem sajer alltid att de e tjejer som snackar en massa och att killar inte gör de,men fan dem gör de i smyg när tjejen/frugan inte hör eller ser haha.
så jävla ball att lyssna på ...

visa saker tänker jag vafan sitter min kille o snackar massa sånt jag skulle slått han om han sagt så eller så,men de e klart han gör,haha på nått sätt e d roligt men skulle jag vatt i den sittsen o hör min kille babbla så skulle jag fått spel.igentligen e d väll lite skönt att man inte alltid hör vad killar snackar om sins imellan eller vad tycker ni?


rätt kul att höra när dem beklagar sig till varandra för de kan jag tycka e lite respekt mot tjejen...vet ni hur jag tänker då??
jo för så här typ sa han ena till en andra:
min tjej bara skrek o tyckte jag la kläderna fel och inget stog rätt till på morgonen ,hon hade vaknat på fel sida så
jag bara sa ja ja jag ska fixa de o sen stack jag till jobb,men de e så drygt att lyssna på dem ibland.


jo då tänker jag som såhär.han tjaffsade inte imot sin tjej,fick henne nöjd med sitt svar utan bråk och gick sedan till jobbet och på lunchen satte han sig o beklagade sig lite över detta till sin kollega istället...de kan väll vara braså får han ut de på annat håll liksom istället för att göra stor sak om de hemma=)

men jag vet inte man kanske har olika åsikter om de,sen hör man ju annat typ "coola killar" som kommer in o snackar skit om sin tjej till sina polare...sånt tycker jag INTE e okej!
vf e han tsm med henne då?hans polare kommer ju skratta åt deras förhållande sen.har du problem med din tjej/kille så ta de med den personen istället idiot o red ut de eller 
lämna.shit patetiska folk!!

På tisdag skriver jag anställningskontrakt:D:D:D:D jippii äntligen!



Pernilla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0