I swear there is an angel missing from heaven,and the angel is mine!

i fredags efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning och
va inte allt på bra humör,lite ledsen men de löste sig,paul kom hit och vi gick sen tsm till 

där han e.
de blev mys och mulle spel såklart.sen titta vi lite på tv och spelade quis.
åt massa gott och så.
på lördagen åkte vi och hämtade mopeden i oxie
hos en vän.blev dunderglad!!!
kändes som att jag aldrig unnar mig själv något
så de kändes verkligen bra!
nu slipper jag GÅ till och från paul varje kväll ensam i mörkret.
(kolla inlägget nedan där i bild på den).
riktgit glad e jag!:D

efter jag o älsklingen hämtat den åkte vi tbx och åt god mat,biff o potatis med sås.
vi bara chillade hela dagen och åt gott och va med varandra.
va uppe till rätt sent igår,åkte även och åt senare på max sen kolla vi på tv.
sen somna vi.

idag åkte jag hem,diskade lite plockade undan och har gjort fint på katttoan=)äntligen!
nus ka jag in i duschen sen köra iväg till paul för att va med mitt hjärta och äta någon god mat.


på återseende mina vänner.
Ha de.

 
Pernilla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0